Zwiesel 1872 Upper West karafa na whisky

Kód: 120767
Akce
Neohodnoceno
Značka: Zwiesel 1872
4 070 Kč –51 %
Zwiesel 1872 Upper West karafa na whisky
4 070 Kč –51 % 1 990 Kč 1 644,63 Kč bez DPH
Skladem (4 ks)

UPPER WEST - designová kolekce skla inspirována nejslavnějšími designéry 50. a 60.let. Styl Holywoodské Upper West Side. Zwiesel 1872, Německo.

Detailní informace

Detailní popis produktu

Kolekce: UPPER WEST
Ručně vyrobená broušená křišťálová karafa na whisky se zátkou

Výška: 215 mm
Průměr: 113 mm
Obsah: 500 ml

Myčka: ano
Výrobce: Zwiesel 1872, Německo

Žádné období v historii designu nebylo tak vzrušující a vlivné jako padesátá léta a šedesátá léta, kdy svět toužil po nových a krásných věcech. Renomovaní designéři, jako je Charles Eames nebo Walter Gropius, vytvořili styl Mid-Century a ovlivnili nespočet designérů po celém světě.
Tento styl je opět v módě - v moderním podání, inspirován trendy interiérů Hollywoodu. UPPER WEST vzdává hold této éře, estetice a kultuře.
Nová řada gurmánských sklenic značky ZWIESEL 1872 se vyznačuje vysoce kvalitními materiály, geometrickými tvary a elegantní lehkostí. Ručně vyráběné křišťálové sklenice mají jemný výraz, zatímco jejich architektonické základní tvary jsou inspirovány skvělým designem z poloviny 20. století.
Grafický dekor zdůrazňuje obsah sklenic - vysoce kvalitní likéry a barevné koktejly na ledě v souhře světla a reflexí. UPPER WEST znamená klasickou barovou kulturou a vezme profesionální i gurmánské hosty na stylovou cestu časem.
 

 

Doplňkové parametry

Kategorie: Karafy na whisky a pálenky
Záruka: 2 roky
Barva: čirá
Materiál: bezolovnatý křišťál
Motiv: proužky
Kolekce Zwiesel 1872: Upper West

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole:

Exklusivní premium značka Zwiesel 1872 nabízí designové lifestyle produkty a sommelier nápojové řady nejvyšší kvality ruční výroby.

Značka spolupracuje se světovými someliéry a designéry skla. Důkazem je např. Enrico Bernardo – řada The First.

Katalog Zwiesel_1872_Katalog_2016